Metoda TRE® dla dzieci i młodzieży

Podczas pracy z dziećmi i młodzieżą metodą TRE ®  zmniejsza się   występowanie  trudnych zachowań,  wzrost motywacji do nauki, wzrost umiejętności  radzenia sobie z frustracją i z trudnymi emocjami, wzrost samoakceptacji, wzrost odporności, złagodzenie lęków, uspokojenie, zredukowanie poziomu nadaktywności psychoruchowej ADHD, wzrost koncentracji uwagi (dzieci z ADD)

W roku 2012 – 2013 został przeprowadzony pierwszy projekt badawczy w RPA pod kierownictwem dr Malanie Salmon wraz z Wendy Scurr dyrektorem szkoły. Poniżej materiały filmowe oraz wyniki badań po zastosowaniu metody TRE®


Publikowany materiał za zgodą dr Melanie Salmon

Wyniki projektu badawczego

Problemy szkolne

85,00%

Agresja i gniew

97,00%

Depresja

100,00%

Strach i lęk

100,00%

Krzyk i napady złości

95,00%

Stosunki międzyludzkie

81,00%

Problemy ze snem

100,00%

Moczenie nocne

100,00%

Zachowania behawioralne

100,00%

Bóle głowy

100,00%

Zaburzenia z deficytem uwagi ADD

100,00%

Zespół nadpobudliwośći ruchowej ADHD

100,00%

 

Comments are closed

  • Krzysztof Wadelski - ZnanyLekarz.pl