Podczas pracy z dziećmi i młodzieżą metodą TRE ® zmniejsza się występowanie trudnych zachowań, wzrost motywacji do nauki, wzrost umiejętności radzenia sobie z frustracją i z trudnymi emocjami, wzrost samoakceptacji, wzrost odporności, złagodzenie lęków, uspokojenie, zredukowanie poziomu nadaktywności psychoruchowej ADHD, wzrost koncentracji uwagi (dzieci z ADD)
W roku 2012 – 2013 został przeprowadzony pierwszy projekt badawczy w RPA pod kierownictwem dr Malanie Salmon wraz z Wendy Scurr dyrektorem szkoły. Poniżej materiały filmowe oraz wyniki badań po zastosowaniu metody TRE®
Publikowany materiał za zgodą dr Melanie Salmon
Wyniki projektu badawczego
Problemy szkolne |
85,00% |
Agresja i gniew |
97,00% |
Depresja |
100,00% |
Strach i lęk |
100,00% |
Krzyk i napady złości |
95,00% |
Stosunki międzyludzkie |
81,00% |
Problemy ze snem |
100,00% |
Moczenie nocne |
100,00% |
Zachowania behawioralne |
100,00% |
Bóle głowy |
100,00% |
Zaburzenia z deficytem uwagi ADD |
100,00% |
Zespół nadpobudliwośći ruchowej ADHD |
100,00% |